نتایج جستجو

خرید ویلا در استانبول

Posted by IOj43Uqua on نوامبر 9, 2022
0

دریافت شهروندی یا اقامت ترکیه از روش های مختلفی قابل دسترس بوده ولی چند سالی است که خرید ملک و سرمایه گذاری ملکی در ترکیه به لحاظ اخذ شهروندی یا اقامت از روش های محبوب برای افراد خارجی می باشد. خرید ویلا در استانبول یکی از راه های قانونی جهت دریافت شهروندی یا اقامت این کشور است و طبیعتا سرمایه گذاری سودمند و مطمئن در پیشرفته ترین کشور همسایه بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

بسیاری از افراد دنبال یافتن گزینه ای ایده آل برای ارتقای سطح کیفیت زندگی خود هستند و به دلایل مختلفی از جمله آب و هوای مطبوع، طبیعت سرسبز و امکانات رفاهی جذاب برای خرید ویلا در استانبول تمایل بیشتری خواهند داشت. در ادامه به مهمترین نکات خرید ویلا در استانبول می پردازیم.

ترکیه به عنوان یکی از زیباترین کشورهای دنیا با داشتن جاذبه های فراوان، سالیانه هزاران گردشگر را به خود جذب کرده است. براساس نظرات کارشناسان اقتصادی ترکیه، این کشور به عنوان یک کشور توریستی با دارا بودن امکانات ویژه برای سرمایه گذاری از طریق خرید ملک به خصوص برای ایرانیان، روز به روز در حال پیشرفت و رشد می باشد. با خرید یک خانه ویلایی در استانبول به سادگی امکان دریافت اقامت و شهروندی ترکیه برای شخص سرمایه گذار و خانواده‌ی ایشان فراهم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: راهنمای مهاجرت به ترکیه

قیمت ویلا در استانبول چقدر است ؟

شهرک های ویلایی لوکس در استانبول با چشم انداز بی نظیر دارای امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی هستند و با دارا بودن امکاناتی مستقل از جمله استخر، انواع سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی اختصاصی، زمین تنیس، پارکینگ اختصاصی و دهها مورد دیگر هر فردی را متقاعد به خرید ویلا در استانبول می کنند.

در استانبول، ویلاهای متنوعی متناسب با بودجه و سلیقه هر شخص، امکانات رفاهی و همچنین موقعیت مکانی وجود دارند. قیمت ویلا در کلانشهری مثل استانبول بر اساس پارامترهایی مثل نوع ویلا (فلت، دوبلکس و تریپلکس) و نزدیکی به مرکز شهر به طور حدودی از چهار میلیون لیر شروع خواهد شد و میانگین قیمت برای خرید یک ویلای نرمال در استانبول به طور تقریبی هفت تا هشت میلیون لیر قابل برآورد است.

در صورتی که علاقه مند به زندگی در مناطق ساحلی استانبول هستید به شما خرید ویلاهای ساحلی لوکس در مناطقی مثل بیکوز، ببک، بشیکتاش، کادیکوی را پیشنهاد می کنیم که با آفرهای فوق العاده جذاب و شرایط اقساطی تجربه خریدی آسان را رقم خواهد زد.

ارزانترین منطقه استانبول برای خرید ویلا

در شرایطی که طرفدار هر سبک زندگی باشید به طور یقین ایده آل خود را در شهر استانبول با وجود انواع متنوعی از املاک خواهید یافت. یکی از بهترین و محبوب ترین مناطق استانبول که ویلاهای ارزان قیمتی نیز دارد منطقه بیوک چکمجه واقع در غرب استانبول است که قیمت ویلاها در این منطقه به نسبت سایر مناطق استانبول به مراتب بسیار مناسب تر می باشد .

مزایای خرید ویلا در ترکیه و استانبول

  • اگر شما با هدف سرمایه گذاری در ترکیه قصد خرید ویلا را دارید بهتر است اقدام به خرید ویلاهای نوساز کنید چرا که از نظر ارزش افزوده و قیمت در آینده رشد بیشتری خواهند داشت .
  • بسیاری از افراد خاص پسند با خرید خانه‌ی ویلایی در استانبول دارای حریم شخصی شده و از امکانات رفاهی مجزا و مستقلی برخوردار خواهند شد.
  • خرید ویلای مستقل برای افرادی که از اماکن کوچک و محدود گریزان هستند و یا نمی توانند در یک آپارتمان زندگی کنند، بهترین گزینه است .

قیمت خرید ویلای لوکس در استانبول

همانطور که اشاره شد برآورد قیمت ویلا در استانبول براساس موقعیت و دسترسی های آن، متراژ، منطقه مورد نظر، دارا بودن منظره‌ای منحصر به فرد نظیر دریا، جنگل و … تعیین می گردد. لازم به ذکر است که قیمت خانه های ویلایی در استانبول نسبتا بالا است و خرید ویلا مستلزم اعمال بررسی های لازم می باشد؛ به همین منظور گروه مشاورین املاک آریا با کادری مجرب و کارآموخته در تمامی این مراحل تا قدم نهایی در کنار شما خواهند بود.

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما نمایش داده نمی شود.

مقایسه آگهی ها