نتایج جستجو

پرسش های متداول

مناطق غیر مجاز برای اخذ اقامت

بعد از خرید ملک در صورتی که کارت اقامت خود را دریافت کرده باشید با ممنوعه اعلام شدن آن منطقه، اقامت شما کماکان قابل تمدید بوده و جای نگرانی نیست. در غیر این صورت و در شرایطی که پس از خرید ملک اقدامی برای دریافت کارت اقامت نکرده باشید و آن منطقه جزء مناطق ممنوعه جهت اقامت اعلام شود، متاسفانه دیگر امکان دریافت اقامت روی ملک خریداری شده وجود ندارد.

در صورتی که با خرید ملک در استانبول یا ترکیه هدفی به لحاظ اخذ اقامت نداشته باشید هیچ گونه محدودیتی برای خرید ملک و ثبت سند نخواهید داشت.

طبق قانون، امکان خرید نهایتا بیست درصد هر منطقه‌ی شهرداری توسط خارجیان وجود دارد و مناطقی که طبیعتا به این سطح برسند امکان اخذ اقامت در آن ها از خارجیان سلب خواهد شد. (در منطقه‌ی فاتیح علی‌رغم اینکه به حدنصاب بیست درصد نرسیده بود بدلیل تاریخی بودن آن در سال 2021 به جهت اخذ اقامت بروی خارجیان بسته شد).

در صورت خرید ملک در مناطقی که تحت عنوان مناطق ممنوعه از سوی دولت معرفی شده، صرفا امکان اخذ اقامت میسر نبوده اما برای خرید به ارزش بالای چهارصدهزار دلار و اخذ شهروندی هیچ گونه محدودیتی در مناطق ممنوعه وجود ندارد.

بیش از هزار محله در سراسر ترکیه به لحاظ اخذ اقامت و ثبت آدرس برای خارجیان مناسب نمیباشد که لیست مناطق غیرمجاز بصورت مستمر بروز میگردد.
برای اطلاع از آخرین وضعیت مناطق غیرمجاز برای اخذ اقامت میتوانید با مشاوران آریا گروپ تماس حاصل فرمایید.

طبق قوانین ترکیه اگر منطقه‌ای بالای بیست درصد ثبت آدرس توسط خارجیان را داشته باشد، امکان اسکان و اخذ اقامت در آن مناطق برای خارجیان جدید وجود ندارد.

اگر همچنان پرسش های شما بدون پاسخ مانده است، می توانید با کارشناسان ما برای دریافت مشاوره، تماس بگیرید.

همواره آماده پاسخگویی هستیم.

مقایسه آگهی ها