نتایج جستجو

معرفی شهر گیرنه (کایرینیا) قبرس شمالی روش های مهاجرت و خرید ملک

Posted by IOj43Uqua on ژوئن 21, 2023
0

گیرنه (کایرینیا) از شهرهای توریستی و ساحلی کشور قبرس شمالی (سومین جزیره بزرگ دریای مدیترانه) محسوب می‌شود که شهرت خود را مدیون بندر و قلعه تاریخی‌اش است و در عین حال توانسته با سواحل طبیعی، آب و هوایی معتدل و دلچسب، مکان های تاریخی و گردشگری فراوان توجه تمام جهان را به خود جلب کند.
افراد می‌توانند از طریق روش‌های مختلفی نظیر سرمایه‌گذاری و خرید ملک، اجازه کار، تحصیل و ازدواج به قبرس شمالی مهاجرت کرده و اقامت این کشور را به دست آورند.
شهر گیرنه (کایرینیا) از نظر موقعیت از شمال به دریا و از جنوب به کوهستان می‌رسد و به عنوان یک مرکز فرهنگی و اقتصادی پر رونق و در واقع پایتخت گردشگری قبرس شمالی شناخته شده که هر ساله افراد زیادی با مهاجرت به قبرس شمالی این شهر را برای زندگی انتخاب می کنند. در ادامه این مقاله به بررسی نکات و دلایل مهم مهاجرت به گیرنه یکی از پر طرفدارترین شهرهای قبرس شمالی می پردازیم.


 

شرایط مناسب زندگی در گیرنه

همانطور که در ابتدای مطلب به آن اشاره شد، شهرهای جزیره قبرس شمالی از آب و هوای معتدل مدیترانه‌ای برخوردارند خصوصا شهر گیرنه در قبرس شمالی که شرایط مناسب هوا حتی در فصل زمستان موجب می‌شود زمان زیادی را صرف فعالیت‌های مختلف در جزیره نمایید. همچنین به لطف سواحل بکر کشف نشده در گیرنه، فرصت زندگی در یک بهشت پنهان و آرامش بخش را از آن خود خواهید کرد.

خرید ملک در قبرس شمالی

نبض زندگی در گیرنه که به داشتن هتل ها و کازینوهای بزرگی معروف شده و همینطور به لطف برگزاری جشنواره‌های هنری بین‌المللی، امکانات اجتماعی، رفاهی وتفریحی متنوع کاملاً فعال است. تحرک و پویایی غیرقابل وصف این شهر که در مقایسه با دیگر شهرهای قبرس شمالی آبادتر می باشد باعث شده ایرانیان زیادی برای خرید ملک در شهر گیرنه و بهره مندی از زیبایی‌های طبیعی و خارق‌العاده آن به جهت تجربه یک زندگی با کیفیت ترغیب شوند و فرصت یک سرمایه‌گذاری سودمند را به دست آورند.

تاریخ باشکوه شهر گیرنه (کایرینیا)

در بررسی تاریخ قبرس شمالی و به جا ماندن آثار هنری مختلفی، متوجه وجود تمدن‌های متعددی از جمله تمدن ایران، مصر و یونان خواهیم شد. فرهنگ‌ها و تمدن‌های زیادی برای قرن‌ها در گیرنه زندگی کرده‌اند و این موضوع به توسعه شهر گیرنه در زمینه هنر و ادبیات به واسطه میزبانی گوشه‌ای از این تمدن‌ها کمک کرده است. حضور در جایی که در عین مدرنیته با تاریخ در آمیخته است برای علاقه‌مندان این سبک زندگی بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

خرید خانه در شهر گیرنه

خرید ملک در شهر گیرنه روز به روز محبوبیت بیشتری در بین سرمایه گذاران پیدا می‌کند به‌خصوص اینکه تقاضا برای خرید آپارتمان یا ویلا در منطقه نزدیک به بندر بسیار افزایش یافته است.
با تحول و رشد اقتصادی قبرس شمالی و از آنجایی که معاملات ملکی این کشور با ارز ارزشمند پوند انگلستان انجام می گیرد، توجه سرمایه گذاران زیادی با هدف کسب سود و دریافت ارزش افزوده بالا از محل فروش ملک در گیرنه، به خرید ملک در این شهر معطوف شده که با افزایش آمار ساخت و سازها در این شهر به گزینه ای منحصر به فرد جهت سرمایه‌گذاری تبدیل شده است. احتمالاً خیلی از افراد تصور می‌کنند که با وجود ویژگی‌های خاص این شهر ، احتمالاً باید ارزش ملک های آن بالا باشد اما قیمت ملک در آن از متوسط جهانی و منطقه‌ای فعلا بسیار پایین تر بوده و تنها دو الی سه سال می باشد که توجه سرمایه‌گذاران به آن جلب شده و در همین راستا نیز شرکت آریاگروپ دارای پروژه‌ها و فایل های بسیار مناسبی به جهت خرید و سرمایه‌گذاری در شهر گیرنه می باشد.

خرید ملک در قبرس شمالی

اقامت در شهر گیرنه

اتباع خارجی به شرط داشتن شرایط مقرر در قانون مهاجرت این کشور می توانند بین 15 تا 30 روز بدون ویزا و تنها با ارائه پاسپورت دارای اعتبار حداقل 6 ماه و برگه رزرو هتل یا اقامتگاه و همچنین بلیت برگشت در شهر گیرنه حضور داشته باشند ولی چنانچه تمایل داشتند مدت زمان بیشتری را بمانند می‌توانند از طریق یکی از روش‌های دریافت اقامت نظیر خرید ملک یا تحصیل در یکی از دانشگاه‌های این شهر، مجوز اقامت خود را به صورت مادام العمر یا برای مدت مشخصی دریافت نمایند.

تحصیل در شهر گیرنه

گیرنه شهر محبوبی برای دانشجویان است که برای مهاجرت تحصیلی به قبرس شمالی می‌آیند. این شهر دارای سه دانشگاه معتبر خصوصی از قبیل دانشگاه کایرنیا، دانشگاه آمریکایی گیرنه و دانشگاه علوم قبرس می‌باشد و شرایط خوبی را از نظر کیفیت آموزشی، شهریه های مقرون به صرفه و بورسیه های تحصیلی در اختیار بیش از ده‌ها هزار دانشجو قرار می دهد.

دریافت اقامت کاری در شهر گیرنه

به آن دسته از اتباع خارجی که برای دریافت اقامت کاری به قبرس و شهر گیرنه آمده‌اند، طبق قانون مجوز کار قبرس شمالی و بنا بر درخواست کارفرمای بالقوه، قبل از صدور مجوز کار ویزای کار اولیه برای مدت 30 روزبه شخص اعطا می‌شود و وی بایستی ظرف این مدت وارد کشور شود اما چنانچه تحت هر شرایطی موفق به انجام این کار نشد، بایستی مجددا نسبت به درخواست ویزای کار اولیه اقدام شود. اعتبار مجوز کار در قبرس شمالی برای هر فرد خارجی 6 ماه تا دو سال می‌باشد ولی در صورت توافق برای ادامه کار، این مدت را می‌توان دوسال به دوسال تمدید کرد. برای کار در گیرنه چنانچه به یکی از زبان‌های ترکی یا انگیسی مسلط باشید موقعیت‌های شغلی بهتری به شما پیشنهاد می شود. همچنین دانشجویان می‌توانند نهایتا 20 ساعت در هفته کار کنند و اجازه کار تمام وقت در قبرس شمالی به آن‌ها داده نمی شود.

شهر گیرنه قبرس شمالی یکی از مکان‌های مناسب برای اخذ اقامت این کشور ‌بشمار می‌رود. این شهر موقعیت سرمایه‌گذاری مناسبی دارد و می‌تواند برای سرعت بخشیدن به روند انجام کارهای مربوط به مهاجرت، کمک زیادی کند. در صورتی که شما نیز قصد مهاجرت به قبرس شمالی و شهر گیرنه را دارید، می‌‌توانید با مشاوران متخصص آریا گروپ در ارتباط باشید.

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما نمایش داده نمی شود.

مقایسه آگهی ها