نتایج جستجو

پرسش های متداول

خدمات آریا گروپ

ما در تمامی مراحل خرید ملک در کنار شما عزیزان هستیم که شامل ترانسفر وی آی پی فرودگاهی، بازدیدهای روزانه‌ی واحدها، افتتاح حساب بانکی، همراهی با شما در زمان انعقاد قرارداد، همراهی در روز انتقال سند، تحویل واحد و خرید وسایل و مبلمان منزل، ثبت انشعابات آب، برق و گاز.

طبق قوانین کشور ترکیه حق العمل آژانس املاک در ازای خدمات، چهار درصد ارزش ملک می باشد.
اما در صورت خرید ملک از دفاتر فروش پروژه‌ها از آنجایی که کمیسیون از طرف فروشنده پرداخت می گردد، هیچ گونه مبلغی از خریداران مطالبه نمی گردد.

طبیعتا حق هر مشتری می باشد که آژانس املاک خود را به لحاظ خرید ملک انتخاب نموده و یا در هر مرحله‌ای از خرید ملک منصرف شود. مطمئنا مجموعه‌ ما در صورت عدم خرید ملک توسط شما، بابت کلیه‌ سرویس های انجام شده نظیر ترانسفر وی آی پی فرودگاهی، افتتاح حساب بانکی در ترکیه، بازدید از مناطق و املاک هیچ گونه هزینه‌ای را مطالبه نخواهد کرد.

بله البته، کافیست ملک مورد نظر خود را انتخاب نموده و کلیه‌ی مراحل پس از آن تا اخذ سند از اداره‌ی اسناد را با یک وکالت به تیم مجرب ما بسپارید.
شایان ذکر است که مجموعه‌ی ما ظرف چند سال گذشته حتی برای اشخاصی که بدلایل مختلف امکان حضور در استانبول را نداشتند به صورت آنلاین اقدام به خرید ملک نموده است. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

اگر همچنان پرسش های شما بدون پاسخ مانده است، می توانید با کارشناسان ما برای دریافت مشاوره، تماس بگیرید.

همواره آماده پاسخگویی هستیم.

مقایسه آگهی ها