نتایج جستجو

مزایا و معایب خرید ملک در ترکیه

Posted by IOj43Uqua on دسامبر 2, 2021
0

با موضوع مزایا و معایب خرید ملک در ترکیه در خدمت شما کاربران همیشگی آریا گروپ هستیم. سرمایه گذاری در استانبول و زندگی در شهری پویا از نظر اقتصادی و بی همتا از لحاظ قرارگیری در دو قاره آسیا و اروپا هر ساله سرمایه داران مشتاق و توریست های بسیاری را به خود جذب کرده تا با صرف حداقل هزینه و بدون ویزا جهت بازدید و خرید ملک به این شهر سفر کنند.

گروه املاک آریا در این مقاله سعی دارد به تفسیر مزایا و معایب خرید ملک در ترکیه پرداخته و با هدف حمایت از مشتریان خود و تامین نیازهای آنها مسیر امنی جهت اطمینان آنها در تصمیم گیری هایشان فراهم آورد.

سوال این است؛ ملک نوساز یا ملک دست دوم؟ کدامیک مناسب تر است؟

عموما مشتریانی که قصد خرید خانه دارند تمایل به خرید ملک نوساز دارند و در صورتی که قصد زندگی در ملک نوساز را داشته باشند این انتخاب جذابیت بیشتری به همراه خواهد داشت. چنانچه قصد دارید اقدام به سرمایه گذاری از طریق خرید ملک داشته باشید ملک نوساز میتواند پشتیبان خوبی برای صرفه جویی در زمان شما باشد و در صورتی که ساخت و ساز آن به پایان رسیده باشد و شما قصد اجاره دادن آن را داشته باشید با به اشتراک گذاشتن تصاویر آن در آگهی های اینترنتی نسبت به اجاره سریع آن اقدام کنید.

از سوی دیگر برای آن دسته از مشتریانی که بودجه ی نسبتا کمتری دارند، خرید ملک دست دوم می تواند انتخاب ایده آلی باشد.

در انتخاب بین ملک نوساز و ملک دست دوم توجه به هدف خرید هر مشتری حایز اهمیت بوده و مشخص نمودن این عامل بسیار مهم به معنای شکل دادن به پازل تصمیمات شماست.

مزایا و معایب ملک نوساز

 

به ملکی که پس از اخذ مجوزها ساخته شده و منتهی به صدور سند ملکی  شده باشد به اصطلاح ملک نوساز گفته می شود که در ادامه به بررسی مزایا و معایب ملک نوساز در ترکیه می پردازیم.

مزایای ملک نوساز

 

  • برخورداری از معماری مدرن در طراحی
  • امکان تنظیم نقشه و دکوراسیون داخلی طبق سلیقه مشتری
  • ملک نوساز اغلب خالی از سکنه است به همین دلیل به موقع و پس از انتقال سند تحویل داده می شود
  • از دیگر مزیت های ملک نوساز می توان به اقدامات امنیتی 24 ساعته از جمله سیستم های هشدار و دوربین های پیشرفته نظارت اشاره کرد، علاوه بر فن آوری های امنیتی، املاک نوساز اغلب دارای سیستم های هوشمند مانند تنظیم نور، گرمایش، سرمایش و غیره می باشد.
  • هزینه نگهداری ملک نوساز به دلیل بافت نو و نداشتن مشکلات قانونی کمتر بوده و از کیفیت ساخت بالاتری برخوردار است.
  • ارائه گارانتی ساختمان از طرف سازنده در صورت بروز هر گونه مشکل تاسیساتی و ساختمانی
  • مناسب بودن ملک نوساز جهت اخذ شهروندی بدلیل برابری ارزش مندرج در سند ملک نوساز با مبلغ پرداختی توسط خریدار
  • وجود دیوارهای عایق بندی شده در ملک نوساز که با توجه به گران بودن انرژی در ترکیه باعث جلوگیری از هدررفت انرژی می شود.
  • وجود امکانات رفاهی از جمله باشگاه های ورزشی، استخر و سونا، کافی شاپ، فضای سبز، فضای بازی کودکان و…

معایب ملک نوساز

 

ممکن است در ملک نوساز مشکلات در چند مرحله ایجاد شود:

  • ملک نوساز بدلیل گذشت زمان و بالا رفتن هزینه های ساخت و ساز و همینطور مجهز به امکانات رفاهی و امنیتی بیشتر احتمال اینکه قیمت بالاتری داشته باشد وجود دارد.
  • شباهت در طراحی ملک نوساز با ملک های نوساز موجود در همان محله
  • از دیگر معایب ملک نوساز در برخی از پروژه ها می توان به تراکم کم زیر بنا و متراژ آن اشاره کرد.

مزایا و معایب ملک دست دوم

 

منظور از ملک دست دوم لزوما ملکی قدیمی نیست، فروش مجدد ملکی هر چند نوساز هم ملک دست دوم تلقی می شود. در زیر با ذکر چند دلیل به شرح مزایا و معایب ملک دست دوم می پردازیم.

مزایای ملک دست دوم

 

املاک دست دوم برای کسانی که املاک نوساز را ریسک پذیر دانسته و یا بودجه کمتری دارند ترجیح داده می شود

  • معمولا ملک دست دوم در مقایسه با ملک نوساز دارای قیمت مناسب تری می باشد.
  • ملک دست دوم مستقیما از شخص و یا صاحبخانه خریداری شده و فرآیند تحویل واحد مطمئن تر انجام می شود، از طرفی مشکلات احتمالی و غیرقابل پیش بینی از طراحی تا فروش ملک آشکار و برطرف شده است.

معایب ملک دست دوم

 

با وجود تمام مزایا، در ملک دست دوم معایبی هم برای خریداران و هم برای فروشندگان وجود دارد، با ما همراه باشید تا نگاهی گذرا به آن ها بیندازیم؛

  • بالا بودن هزینه نگهداری در ملک دست دوم از جمله نقاشی داخلی، اصلاح طراحی و امکانات ملک طبق سلیقه خود هزینه های اضافی را به صاحب بعدی آن متحمل خواهد کرد.
  • بی صداقتی برخی از صاحبان ملک های دست دوم دراعلام ارزش واقعی، اندازه یا وضعیت فعلی آن ملک که در این مورد می توان با بازدید کامل و دقیق ملک قبل از خرید و با ارزیابی قانونی ارزش ملک از طریق اخذ گزارش کارشناسی با خیالی آسوده نسبت به خرید ملک در استانبول ترکیه اقدام کرد.

به جای پذیرفتن هر ریسکی پیشنهاد میکنیم با سپردن پروسه خرید خود به تیم مشاوران و کارشناسان کاردان گروه املاک آریا صاحب خانه ای ارزنده شوید و نسبت به ضمانت برگشت سرمایه خود اطمینان حاصل فرمایید.

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما نمایش داده نمی شود.

مقایسه آگهی ها