نتایج جستجو

شعبات اداره GÖÇ یا مهاجرت در استانبول

Posted by IOj43Uqua on مارس 12, 2022
0

شعبات اداره GÖÇ یا مهاجرت در استانبول :کشور ترکیه در چند دهه اخیر به دلیل موقعیت خوب جغرافیایی و همچنین نداشتن قوانین پیچیده در دریافت اقامت، مورد استقبال مهاجران زیادی در دنیا به ویژه ایرانیان قرار گرفته است. مهاجرت به ترکیه و شهر زیبای استانبول مطابق قوانین این کشور، مستلزم دارا بودن شروط و مدارک مورد نیاز می باشد. در این مقاله قصد داریم شما را با شعبات اداره مهاجرت در استانبول و دسترسی آن ها آشنا کنیم. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. اداره مهاجرت استانبول Istanbul Department of Immigration یا İstanbul İl Göç İdaresi Müdürlüğü در استانبول منطقه ی فاتیح، محله Hırka-i Şeri، بلوار Adnan Menderes، شماره ۶۴، ۳۴۰۹۱ واقع شده است. این اداره همه روزه به جز روزهای شنبه و یکشنبه و روزهای تعطیل رسمی از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۲:۳۰ و ۱۳:۳۰ الی ۱۷ آماده ارائه خدمات می باشد. اداره مهاجرت ترکیه در سطح شهر استانبول دارای 4 شعبه می باشد که 2 شعبه در بخش آسیایی و 2 شعبه در بخش اروپایی قرار دارد که به افراد مقیم در مناطق مختلف، به نسبت محله و منطقه خود خدمات ارائه می کند.

متقاضیان تمدید اقامت توریستی ترکیه می بایست قبل از پایان مهلت اقامت قانونی خود برای آن اقدام کنند. افراد در صورت دارا بودن شرایط لازم می توانند از راه های دیگر مانند خرید خانه در استانبول، تحصیل، اجازه کار، ثبت شرکت در ترکیه اقامت ترکیه را دریافت کنند.

شعبات اداره مهاجرت در مناطق مختلف استانبول

 

  • شعبه بشیکتاش

یکی از شعبات اداره مهاجرت استانبول در منطقه بشیکتاش و قسمت اروپایی استانبول واقع شده است. موقعیت این شعبه در محله غیرت تپه (Gayrettepe)، کوچه گونن اوغلو (Gönenoğlu)، پلاک 10 می باشد. ساکنان مناطق بی اوغلو، منطقه بشیکتاش، شیشلی، کاغیت هانه و ساری یر می توانند از خدمات این شعبه بهره مند شوند.

  • شعبه بیلیک دوزو

شعبه بیلیک دوزو یکی از شعب اداره مهاجرت استانبول واقع در بخش اروپایی می باشد که در محله یعقوب لو (Yakuplu)، بلوار هوریت (Hürriyet) قرار گرفته است. افرادی که در مناطق بویوک چکمجه، بیلیک دوزو و اسن یورت اقامت دارند می توانند با مراجعه به  این شعبه از خدمات آن استفاده کنند.

  • شعبه پندیک

یکی از شعبات بخش آسیایی استانبول در منطقه پندیک، محله دوغو (Doğu)، کوچه یوجل (Yücel) واقع شده است. این شعبه از اداره مهاجرت ترکیه به کسانی که در مناطق پندیک، کارتال، مال تپه، سلطان بیلی و توزلا اقامت دارند خدمات ارائه می دهد.

  • شعبه کادیکوی

اداره مهاجرت استانبول شعبه کادیکوی در قسمت آسیایی محله جعفرآقا (Caferağa) و خیابان بهاریه قرار گرفته است و به کسانی که در مناطق کادیکوی و اسکودار اقامت دارند، خدمات ارائه می دهد.

خدمات اداره مهاجرت و حوزه کاری آن

اداره مهاجرت ترکیه به عنوان یک نهاد رسمی و قانونی می باشد که با وضع قوانین و شرایط مهاجرت، به پیگیری امور مهاجرتی و صدور اطلاعیه های رسمی می پردازد. افرادی که قصد دریافت اقامت ترکیه را دارند می توانند با مراجعه به وب سایت رسمی اداره مهاجرت ترکیه به نشانی https://www.goc.gov.tr نسبت به تکمیل فرم و ارسال آن اقدام کنند که با توجه به نوع اقامت مورد درخواست متقاضیان، فرم های مختلفی برای ثبت درخواست اقامت تان در وب سایت اداره مهاجرت ترکیه قرار داده شده است. این وب سایت با هدف ایجاد سهولت در ارائه خدمات بهتر به شهروندان ترک و مهاجرانی که قصد دریافت اقامت ترکیه را دارند راه اندازی شده و به سوالات مهاجران به چند زبان زنده دنیا پاسخ می دهد، همچنین اطلاعات لازم برای مهاجرت را طی اعلامیه های متعددی در اختیار متقاضیان قرار خواهد داد.

اداره کل مهاجرت ترکیه در اقدامی از سال 2015 برنامه آنلاین صدور اقامت ترکیه را از طریق سیستم اقامت الکترونیکی یا e-ikamet راه اندازی کرد که افراد خارجی می توانند از طریق آن درخواست ملاقات یا مصاحبه برای اقامت در این کشور دریافت کنند.

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما نمایش داده نمی شود.

مقایسه آگهی ها