نتایج جستجو

قیمت آپارتمان در استانبول 2021 چقدر است؟

Posted by IOj43Uqua on اکتبر 27, 2021
0

قیمت آپارتمان در استانبول 2021 یکی از موضوعات این ساعت ماست, در سال 2021 رکورد خرید خانه در استانبول توسط ایرانیان ثبت شد. ترکیه کشوری مورد پسند برای ایرانیان است که هم دسترسی نزدیکی به ایران دارد و هم از نظر آب و هوایی مطبوع بوده و مکان‌های گردشگری زیبایی دارد. بسیاری از افرادی که به دنبال خرید آپارتمان و ملک در استانبول هستند، سوالات زیادی درباره قیمت آپارتمان در سال 2021 دارند. اما اینکه در سال 2021 قیمت آپارتمان در مناطق مختلف استانبول چقدر است، سوالی است که ما قصد داریم در این مقاله به آن بپردازیم. پس تا انتهای مطلب همراه آریا گروپ باشید.

بهترین مناطق استانبول برای زندگی و خرید خانه کجاست؟

تعیین بهترین منطقه برای زندگی در استانبول بستگی به موارد مختلفی دارد. قبل از بیان هر مطلبی، لازم است بگوییم استانبول منطقه خوب و بد ندارد بلکه محله خوب و بد دارد. یعنی ممکن است شما در یک منطقه باشید که خیابان بسیار لوکس و زیبایی در آن قرار گرفته باشد، اما در خیابانی بالاتر خانه‌های فرسوده و محله ضعیفی وجود داشته باشد.
برای خرید ملک در استانبول و شرایطی که بر قیمت آپارتمان در سال 2021 تاثیر دارد، میتوان به مواردی مانند داشتن امکانات رفاهی در برج یا آپارتمان مسکونی، دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو، متروبوس، دلموش و تاکسی، نزدیکی به مناطق تجاری و اماکن گردشگری، داشتن ویوی دریا و جزایر، ویوی جنگل، نزدیکی به تنگه بسفر، داشتن امکانات منطقه‌ای مانند فروشگاه‌های زنجیره‌ای، پاساژها و مراکز خرید و …. در قیمت‌ خرید و اجاره خانه در استانبول تاثیر دارد.
همچنین املاک و آپارتمان‌هایی که در مجاورت یا نزدیکی تنگه بسفر قرار داشته باشند و از خط ساحلی برخوردار باشند، قیمت آپارتمان بیشتر خواهد بود.

عوامل موثر بر قیمت آپارتمان در استانبول 2021

با وجود اینکه استانبول شهر بسیار بزرگی است و مهاجران بسیاری کشور ترکیه را به عنوان کشور مقصد انتخاب می‌کنند، اما قیمت آپارتمان در استانبول در سال 2021 نسبت به قیمت خرید ملک در تهران کمتر است. برای بسیاری از افرادی که قصد اقامت در ترکیه و استانبول را دارند، خرید آپارتمان و خانه در استانبول و به دنبال آن اطلاع از قیمت آپارتمان در سال 2021 اهمیت فراوانی دارد. اما اگر به دنبال اقامت کوتاه مدت در استانبول باشید، شاید اجاره آپارتمان در استانبول برای مدت زمان کوتاه کافی باشد.
مسلما قیمت آپارتمان در استانبول در سال 2021، با توجه به برخی مناطق هم تغییر می‌کند. از جمله محله‌های گران قیمت برای قیمت ملک در استانبول، می‌توان به بشیکتاش، ساریر، باکرکوی، بیکوز، کادیکوی و آتاکوی اشاره کرد. همچنین محله‌هایی مانند اسنیورت و بیلیکدوزو از محله‌هایی با قیمت ملک کمتر به شمار می‌روند. اگر به دنبال قیمت آپارتمان در استانبول 2021 هستید، در جدول زیر قیمت حدودی آپارتمان را در مناطق مختلف برای شما جمع‌آوری کردیم. توجه کنید که این قیمت مربوط به سال 2021 است.

نوع منطقه شروع قیمت
واحد 1 خوابه بشیکتاش 400.000 لیر
واحد 1 خوابه کادیکوی 380.000 لیر
واحد 1 خوابه ساریر 350.000 لیر
واحد 1 خوابه شیشلی 300.000 لیر
واحد 1 خوابه مال تپه 250.000 لیر
واحد 1 خوابه عمرانیه 240.000 لیر

البته لازم به ذکر است قیمت‌های ذکر شده در جدول، شروع قیمت‌ها در این مناطق هستند و ممکن است مورد پسند برای زندگی نباشد و با توجه به محله‌های خوب و بد هر منطقه، نوساز یا فرسوده بودن ملک و نحوه ساخت آن ممکن است قیمت‌ها متغیر باشد.

قیمت اجاره آپارتمان در استانبول تکسیم

قیمت اجاره آپارتمان در استانبول تکسیم, بسیاری از ایرانیان برای اجاره خانه، مناطق اسنیورت، تکسیم یا منطقه بی اغلو را انتخاب می‌کنند. میدان تکسیم و خیابان استقلال علاوه براینکه جزو مناطق تجاری استانبول به حساب می‌آیند، همچنین از دسترسی حمل و نقل خوبی برخوردار هستند. اما اگر به دنبال خرید آپارتمان در منطقه‌ای لوکس و باکلاس هستید، بشیکتاش و منطقه ساریر انتخاب مناسبتری برای شما خواهد بود.
قیمت آپارتمان در استانبول 2021 در هر کدام از محله‌ها و مناطق استانبول متفاوت است. بشیکتاش یکی از بهترین محله‌های استانبول برای خرید خانه است که به دلیل نزدیک بودن به دریا، از آرامش و زیبایی خاصی برخورداره و به همین دلیل، قیمت آپارتمان در این منطقه بالاتر خواهد بود. البته از نظر قیمت خرید آپارتمان در استانبول در سال 2021، محله ببک آپارتمان‌های گران قیمت‌تری نسبت به بشیکتاش دارد. به طور کلی محله‌هایی مانند بشیکتاش، اورتاکوی و… جزو محله‌های گران قیمت و لوکس استانبول هستند.
اما اگر بخواهیم به محله‌ها و مناطق قیمت اجاره خانه در استانبول اشاره کنیم، می‌توانیم اسنیورت، بیلیکدوزو، آوجیلار، باشاک شهیر، کارتال و…. را نام ببریم.

قیمت آپارتمان در ازمیر 2021

البته که قیمت آپارتمان در استانبول 2021 در شهرها کمی متفاوت است. به طور مثل شهرهایی مانند ازمیر قیمت‌های خرید خانه کمتر بوده و البته از نظر تجاری هم مانند استانبول نیستند.

اطلاع دقیق از قیمت آپارتمان در استانبول 2021

برای اطلاع از شرایط و اطلاعات قیمت آپارتمان در استانبول در سال 2021، می‌توانید با شماره تماس 905527810000+ تماس بگیرید تا شما را به صورت کامل راهنمایی کنیم و پروژه‌هایی متناسب با شرایط و نیاز شما به شما معرفی کنیم.البته شما نیز میتوانید آپارتمان های فروش را از این لینک ببینید که بسیار ویژه هستند.

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما نمایش داده نمی شود.

مقایسه آگهی ها